تولید یک گوشی هوشمند دیگر با باتری فوق قدرتمند توسط Doogee

  • منبع: phoenarena
  • تاریخ: یکشنبه 11 مرداد 1394 - 23:04
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
تولید یک گوشی هوشمند دیگر با باتری فوق قدرتمند توسط Doogee

به نظر می رسد باتری دارای ظرفیت بالا کم کم در حال تبدیل به یک مزیت بزرگ برای گوشی های هوشمند امروزی است. کمپانی های چینی سازنده گوشی های هوشمند مانند Elephone، Doogee و لنوو به تازگی گوشی های هوشمندی جدید با باتری های دارای ظرفیت بالا تولید نموده و در این زمینه با یکدیگر در حال رقابت هستند.

اکثر این گوشی ها گوشی هایی میانه حال هستند. کمپانی نوپای Doogee یک زیر برند را مخصوص این گونه گوشی های هوشمند تاسیس نموده و نام آن را HomTom نهاده است. اولین گوشی هوشمند از این سری هم نام خود این زیربرند است و دارای باتری 6250 میلی آمپر ساعتی می باشد که در حالی که ضخامت آن تنها 9.9 میلی متر است، آن هم در مقایسه با گوشی هوشمندی مانند OnePlus 2 که با وجود دارا بودن باتری 3300 میلی آمچر ساعتی، ضخامتی مشابه دارد. یکی از معظلات گوشی های دارای باتری های پرظرفیت، زمان شارژ کامل آن ها می باشد که برای یک گوشی با ظرفیت باتری حدود 6000 میلی آمچر ساعت، این زمان در حالت طبیعی 3 ساعت طول می کشد. اما HomTom دارای نوعی تکنولوژی است که باعث می شود این گوشی در زمان نیم ساعت 75 درصد شارژ شود.

این گوشی جدید هم چنین دارای چیپست مدیاتک، پردازنده 4 هسته ای، صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح 720p، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با سنسور ساخت سونی، دوربین جلوی 5 مگاپیکسل، بدنه پلاستیکی و آندروید 5.1 می باشد.

 

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)